Sunday, May 6, 2018

RAMAIKAN AHLI PARLIMEN DAN DUN ORANG MELAYU ISLAM

πŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡Ύ
PANDUAN MENGUNDI (diciplak dari idea masyarakat cina pada PRU13 lalu) mereka telah berjaya meramaikan bangsa dan agama mereka di dalam parlimen..

☝INGAT MATLAMAT KITA ADALAH :-
RAMAIKAN AHLI PARLIMEN DAN DUN ORANG MELAYU ISLAM πŸ‘³πŸ»‍♀πŸ§•πŸ»

❗❗❗Baca panduan mengundi ini hingga habis❗❗❗

Sebagai contoh Pertama :-
BN = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀
PAS = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀
Ph = cina/india πŸ‘²πŸ‘²πŸΏ

Maka,pilih lah BN jika dia berfahaman Ahlisunnah Waljamaah.. Tetapi jika Calon BN tersebut wahabi atau Syiah maka pilih lah Melayu PAS... Jika kedua dua nya adalah Ahli Sunnah, maka pilih lah calon yang tampuk pimpinan partinya ada track record yang baik di dalam menjaga maslahat agama dan berjaya membangunkan Negara dengan aman.. Jika kedua2 nya berfahaman Wahabi atau Syiah maka pilih lah BN.. kerana tampuk kepimpinann BN telah jelas mendukung Ahli Sunnah Waljamaah..ada track record dalam menjaga kedudukan Agama Islam.. ini dibuktikan sejak sekian lama di dalam enakmen dan majlis Fatwa setiap Negeri..Bahkan enakmen dan fatwa Kebangsaan telah termaktub bahawa kedudukan ajaran dan amalan yg boleh diamalkan di dalam Malaysia ialah Ahli Sunnah Waljamaah..

πŸ™…πŸ»‍♂ Bukan ajaran wahabi yang suka membid'ah dan mengkafirkan orang Islam.. Dan bukan pula Syiah yang mengkafirkan Para sahabat dan ummat Islam..πŸ™…πŸ»‍♂

Maka Syukuri akan nikmat beragama di dalam Malaysia ini.. Pertahan kan keamanan mengamalkan Islam di Malaysia ini dengan Ahli Sunnah Waljamaah.

Sebagai contoh ke 2 :-
BN = Cina/india πŸ‘²πŸ‘²πŸΏ
PAS = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀
ph = cina/india πŸ‘²πŸ‘²πŸΏ

Maka pilihlah PAS. Tujuan kita adalah meramaikan bangsa melayu dan yang beragama Islam di parlimen dan kerajaan..

Sebagai contoh ke 3:-
BN = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀
PAS = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀
Ph = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀

Maka pilihlah calon yang kuat pegangan agama nya mengikut Ahli sunnah Waljamaah... Jangan pilih calon yg suka menghina sesama melayu dan islam di setiap ucapan nya.  Tidak kira ucapan nya tentang pembangunan negara mahupun ucapan di dalam perkara agama...pastikan Akhlak calon itu baik ketika berucap...

Bukan calon yang suka menghina, membid'ah dan mengkafirkan ummat islam.. dan pilihlah diantara ketiga2 calon ini yg ada rasa ingin menyatukan semua parti melayu menjadi satu Parti dan dia ada rasa ingin menyatukan ummat islam dan melayu secara khusus nya..

 Kerana bila pemimpin mula bersatu, masyarakat juga akan lebih mudah untuk ikut bersatu.. πŸ‘¨‍πŸ‘©‍πŸ‘§‍πŸ‘¦πŸ’‘πŸ‘©‍❤‍πŸ‘©πŸ‘¨‍❤‍πŸ‘¨πŸ‘¬πŸ‘­

Sebagai contoh ke 4:-
BN = cina/india πŸ‘²πŸ‘²πŸΏ
Ph = cina/india πŸ‘²πŸ‘²πŸΏ

Oleh kerana darurat, Maka pilih lah BN, kerana tampuk kepimpinannya telah jelas mendukung Ahli Sunnah Waljamaah..ini dibuktikan di dalam enakmen dan fatwa majlis Fatwa setiap Negeri..Bahkan enakmen agama dan fatwa Kebangsaan telah termaktub kedudukan ajaran dan amalan yg boleh diamalkan di dalam Malaysia ialah Ahli Sunnah Waljamaah.. Bukan ajaran wahabi yang suka membid'ah dan mengkafirkan orang Islam.. Dan bukan pula Syiah yang mengkafirkan Para sahabat dan ummat Islam.. Maka Syukuri akan nikmat beragama di dalam Malaysia ini..

cina Ph tidak ada kamus perjuangan nya untuk menghormati agama Islam

Sebagai contoh ke 5:-
BN : cina πŸ‘²
Ph : Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀

Maka pilih lah Ph.. Ingat, tujuan kita mengundi adalah untuk meramai kan pemimpin bangsa melayu islam di dalam Parlimen dan Kerajaan.. "air dicincang tak akan putus".. Gaduh macam mana pun kita di parlimen, nanti bila berperang dengan yahudi/kafir di dalam atau diluar negara,sesama bangsa melayu dan islam ini lah yang akan bersatu berjuang melawan.. Nak harapkan mereka yang bukan melayu dan bukan beragama islam bersatu dgn kita masa tu? tepuk dada tanya iman masing2.

Sebagai contoh ke 6:-
PAS = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀
Ph = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀

Maka pilihlah Pas jika berfahaman Ahli sunnah waljamaah.. Jika dia berfahaman wahabi atau Syiah, maka pilihlah Ph.. Jika dua2 wahabi atau syiah, maka pilihlah PAS.. Kerana kurang darurat (ada huraian nya).. 

Sebagai contoh ke 7:-
BN = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀
Ph = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀

Maka pilihlah BN..jika dia mendukung akidah Ahlisunnah Waljamaah.. Tetapi jika dia wahabi atau Syiah maka pilih lah Ph.. Jika kedua2 nya wahabi atau syiah maka pilih lah BN.. Kerana BN ada track rekod yg baik di dalam menjaga Agama dan di dalam membangunkan negara. Seperti yg kita sedia maklum Ph adalah gabungan parti yang baru diwujudkan. kita semua sedia maklum Pemimpin Ph tidak ada jati diri dan prinsip perjuangan.dulunya musuh, sekarang jadi kawan,dulunya kawan sekarang dijadikan musuh.kesefahaman gabungan parti sesama mereka belum nampak buktinya.. confirm akan bergaduh berebut jawatan nanti..

Sebagai contoh ke 9 :-
BN = cina πŸ‘²
Pas = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀

Maka pilihlah PAS.. Matlamat kita meramaikan orang Melayu Islam..

Sebagai contoh ke 10:-
BN = cina πŸ‘²
PAS = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀
Ph = Melayu πŸ‘³πŸ»‍♀

Maka pilih lah PAS.. Matlamat kita meramaikan Orang islam dan melayu di dalam parlimen dan kerajaan..

Kesimpulan nya ialah :-

Mesti keluar mengundi❗

Keutamaan pilihan calon hendak lah kepada orang islam dan melayu.. Bahkan hendaklah dia seorang yang berpegang teguh pada Ahli Sunnah Waljamaah..kerana terbukti di dunia ini hanya Ahli Sunnah Waljamaah  sahaja lah yang mampu menjaga keamanan dan kesahteraan di dalam bernegara..lihatlah di negara2 islam lain, syiah dengan propaganda nya telah berjaya menghancurkan negara.. Begitu juga dengan wahabi.. Dengan fahaman wahabi lah isis diwujudkan.. Mereka juga telah berjaya menghancurkan negara islam sendiri.. Kedua2 ini menggunakan alasan bid'ah dan pengkafiran pada ummat islam yang lain.

Biarlah ramai orang kerajaan di parlimen adalah melayu islam dan pembangkang pun ramai melayu islam..kita hendakkan Majoriti Melayu Islam. Bergaduh macam mana pun sesama mereka di parlimen, yang penting kuasa membuat keputusan adalah orang melayu islam juga.

Sejahat2 orang melayu, bila di kacau agama nya maka mereka akan bersatu.

INI ADALAH SURVIVAL ISLAM DAN SURVIVAL MELAYU DI BUMI SENDIRI

☝☝☝
INGAT, PERJUANGAN YANG SEBENAR ADALAH MEMBANGUNKAN AKIDAH DAN MENYEBARKAN ISLAM DI MUKA BUMI INI DISAMPING MEMBANGUNKAN NEGARA DENGAN SEJAHTERA

TOLONG GUNAKAN TIPS DIBAWAH ini ketika hendak mengundi πŸ‘‡πŸ»

"Jika tempat kita ada bangsa Melayu,india dan cina yang bertanding, maka pilih lah MELAYU"

πŸ€πŸ’πŸ€πŸ’πŸ€

No comments:

Post a Comment