Wednesday, February 5, 2014

BILA EX-MB UMNO SERANG UMNO ....

Sebab itu saya pesan kepada BN, jangan cuba jadikan PRK Kajang sebagai tempat menyerang isu peribadi. 

PETALING JAYA: Biarpun Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah mengenakan Tan Sri Muhammad Muhd Taib tetapi bekas Menteri Besar Selangor itu tetap menyeru pengundi PRK Kajang menghukum BN pada 23 Mac ini.
Menurut beliau, PRK Kajang adalah peluang kepada rakyat Malaysia untuk menghukum Barisan Nasional (BN) yang gagal menunaikan janji pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) lalu.
Ketika beliau menjadi menteri besar, beliau ditangkap di Australia membawa masuk wang tunai sebanyak RM2.5 juta yang dikatakan dilapor oleh para pegawai Anwar kepada Imigresen Australia.
Muhammad yang merupakan dari pasukan wawasan selain dari Datuk Seri Najib Tun Razak dan Tan Sri Muhyiddin Yassin yang diketuai Anwar telah menyingkirkan Ghafar Baba dalam pertandingan Umno pada tahun 1993.
Sejak penangkapan beliau, beliau menyalahkan Anwar yang mahu menjatuhkannya dan apabila keluar dari Umno, beliau menyertai PAS dan bukannya PKR milik Anwar Ibrahim.
Memetik laporan Keadilan Daily, bekas Menteri Besar Selangor itu berkata, pengundi Kajang mewakili sentimen seluruh rakyat Malaysia yang berang terhadap kenaikan harga barang dan perkhidmatan ekoran kegagalan pengurusan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

No comments:

Post a Comment