Tuesday, May 27, 2014

WOI MENTERI BANGANG, BUKAN "MUNGKIN"...MEMANG "SAH BUBUH" ...

Nak membodohkan Umat Islam, Nak selamat syarikat, Menteri Kesihatan jadi penipu!


Seperti yang saya tulis sebelum ini, Kementerian Kesihatan merahsiakan keputusan ujian selama 3 bulan dan perkara ini diulas apabila maklumat tentang produk mengandungi DNA babi ini tersebar di media sosial.

Menteri Kesihatan Datuk S Subramaniam sebelum ini yang dikenali sebagai anti-Islam yang menghina umat Islam dalam isu hudud cuba menipu bagi membela syarikat besar Kraft Foods daripada kerugian.

Kenyataan kononnya kemungkinan kewujudan DNA babi (porcine) dalam dua produk coklat Cadbury, disebabkan pencemaran sepanjang rantaian proses pembuatan coklat berkenaan.

Sebagai Umat Islam kita tidak boleh memandang ringan terhadap perkara ini apatah lagi tidak ada satu pun kenyataan minta maaf daripada syarikat berkenaan sekadar kononnya menarik balik produk yang tercemar.

Kraft Foods sekarang dalam promosi untuk menurunkan harga produk lain bagi mengelakkan kerugian atas tindakam umat Islam Malaysia. Oleh itu jangan jadi BODOH terperdaya dan membeli produk Kraft Foods.

1 comment:

  1. Menteri keling paria pundek cunnik. Boley mamposlah. Paria ni memang anti sangat2 dgn islam. Yg sangat celupar mulut tentang hudud paria nilah. Oi paria balik negeri lndia la ini bumi melayu.

    ReplyDelete