Thursday, May 22, 2014

KERETA UMNO : ANTI DAP, ANTI CINA KONON ... DASAR MELAYU HAPRAK !!!

Apakah kerana isu ni, umno mengamuk di DUN Pulau Pinang..

Semalam aku ada tunjuk siar video umno pi serang dewan undangan negeri Pulau Pinang,, agak-agak hangpa kenapa.. aku rasa tentu kerana ini...


Menurut cerita apa yang aku terbaca,, tak ada pomen cina di Pulau Pinang yang mahu membaiki kerosakan van ini .... ha ha ha... selalunya cina takut pada van jenazah,, ni van umno pun depa takut..

Bagi aku boleh dipercaya,, pernah terjadi pada aku sendiri, PRU12 yang lalu, ketika itu panas isu Makkal Sakthi,,, maka motor aku pun terlekat sama stiker Makkal Sakti,, pada malam nak PRU 12, motor aku rosak, aku pi hantar repair kat sebuah kedai india,, dengan senaNg hati pomen india tu repair motor aku,, dalam pada itu datang mat rempit siap bawa bendera umno pada motornya,,, minta repair,, dengan baik india tu cakap ia tak boleh repair,, tak ada spare part,, lepas mat Rempit tu pergi, pomen india berkata, susah la bang,, saya tak boleh repair bang, hati tarak senang,, apa macam mau bikin.. 
Kesimpulannya,, mereka tak pandang wang dengan kebolehan mereka... jadi umno jangan duk belagak sangat... duk maki cina,, kereta rosak nak kena cari cina...

No comments:

Post a Comment