Wednesday, May 21, 2014

PANDA @ PANDIR : 1 MALAYSIA DI BANGANG -BENGONGKAN ...

Gambar-gambar hari ini dalam sejarah bangangnya Malaysia..

Apalah yang boleh aku katakan melainkan kerja-kerja bodoh dan bangang bertingkat-tingkat..membazir wang rakyat.

Tak cukup dengan bodoh dan bangang...menyusahkan pula rakyat... 




Lihat ler.. pegawai-pegawai kanan pun terpaksa datang buang masa kerana kerja bodoh dan bangang..






Cuba periksa,, dalam beg sekolah anak kita,, ada tak benda ni ...

Aku rasa nanti ada macai bernama Hj Zainudiin minta aku bertaubat... wakaka,, aku bagi bab macam ni pun nak kena bertaubat... 
Pemimpin umno buat maksiat, perabih duit rakyat, khianat pada org melayu tak pula nak suruh bertaubat... 

Bukan aku yang kata aaa umno khianat pada orang melayu, orang umno sendiri yang kata tau..

No comments:

Post a Comment