Monday, January 25, 2016

Inikah tujuan utama Kerjasama PAS - Umno ?..


Kalau boleh aku tak mau nak ambik kisah lagi bab hal politik parti aku ni, tapi bila bersangkut paut dengan umno, aku tak boleh duduk dengn berdiam diri, rasa tak tenang, tiada kepuasan dalam diri...

 Timbul persoalan diruang fikiran aku,, kombinasi Pakatan Harapan ditubuhkan untuk ke Putrajaya untuk menghalau parti umno dan BN,,, 
 


Parti umno @ bn dan sekutu yang seangkatannya diam tak menyalak apa-apa pun, alih alih ada parti lain pulak yang duk tolong jawab..... Ni kira kut mana ni,,, 

Berita semalam, ni yang agak panas...  

Kalau dah Ketua Dewan ulama yang bersuara, nak komen lagi ka... harap-harap ini mungkin dah dapat petunjuk ni,,, tu yang berani,,, walau pun sebelum ni pertandingan 3 penjuru Pas dapat undi paling ciputtt....

Tolongla,,, kalau secara teori, kalau buat kerja ni, bagi aku adalah salah satu kerja membazir,, yang menjadi mangsa ahli-ahli dan penyokong parti,,, tok sah duk cerita banyak la...

Apa tujuan nak bertanding dalam PRU 14,,, tu yang timbol persoalan...



kalau macam ni,,, kut mana pun secara zahirnya yang tentu menang PRU 14,,, errrmm tak payah cakap... hangpa tentu boleh agak dah...

Tak kesiankan kat rakyat marhaein ,,,




Dalang utama dah pun dapat imbuhan dah,,, kalau dulu ada juga pakai kopiah putih atas kepala,,, standard ulama Pas, kemudian,, sesekali timbul songkok hitam atas kepala,,, yang terkini dah tak ada apa-apa dah.. kosong... mana ngam seorang CEO pakai songkok,,, tak jadilah 1malaysia..

No comments:

Post a Comment