Monday, December 17, 2012

UMNO KEDAH: KAMI TERPECAH DUA ...

Cun sungguh ketua puteri Umno Seputeh


Memang diakui kepakaran Umno untuk menarik golongan muda dengan memasukkan pemimpin berkaliber. Ini adalah salah satu contohnya. Individu beginilah yang bakal memperjuangkan agama, bangsa dan negara.
Tapi sayang, rambut berkarat warna air kencing syaitan. Bagaimana dengan mandi junub? Lu pikir la sendiri!

SUASANA DI KEDAH
Umumnya, puak bermazhab Umno di Kedah terbahagi kepada dua. Satu yang menyokong anak Mahafiraun, Mukhriz dan satu yang menyokong Mad Bashah. Tapi ramai berpendapat Mukhriz tidak disukai oleh orang kampung. Ini kerana bininya tak pakai jilbab bahkan rambut berkarat bak air kumbahan Indah Water.

Biar seputih dan sesuci mana pun lebai yang dipakai Mukhriz, namun tetap tidak dapat menutup rambut karat bininya. Itulah sebab mereka lebih prefer Mad Bashah.

Orang kampung hari ini bukanlah orang kampung hari semalam. Semua sudah punya ilmu agama didada. Semua sudah ditarbiyyah. Cuma Umno masih belum sedar. Tetap memasukkan pemimpin yang tak reti agama dan bini berpenampilan serupa perempuan sundal. Itu sebab Umno susah nak pengaruh orang kampung diKedah. Sama jugak di Kelantan.

Mad Bashah siapa pulak? Haha..itu mamat lu orang google la sendiri. Malas benar gua nak tulis. Asal gua beli Sinar Harian ja, mesti ada muka mamat ni. Naik menugai(loya) dibuatnya.

INI IDEA TERBAIK PERNAH UMNO KEDAH KEMUKAKAN
JULUNG KALINYA UMNO MULA MEMIKIRKAN SOAL PARTI

KEMUKA 40% CALON BARU - SASAR MENANG 26 DARIPADA 36
PERSOALAN BERLEGAR DALAM MINDA PENGGUNA FACEBOOK, SIAPA YANG BAKAL DIKORBANKAN?

No comments:

Post a Comment