Thursday, December 6, 2012

PM NAJIB: LIM GUAN ENG, MAAFKAN SAYA ...

Kerana Takut Malu, Najib Batal Program Serta Merta


Nampaknya parti yang 'dipilih Allah' seperti mana yang didakwa ketua penerangan pemuda Umno, Reezal Marican Naina Marican ini semakin 'tidak dipilih' rupanya!

Setelah heboh dicanang media pencacai rejim Zionis Umno ke seluruh negara, perdana menteri Najib Altantuya dikatakan tidak akan hadir ke satu majlis yang dirancang sebegitu lama di Pulau Pinang esok!
Maklumat ini disahkan sendiri menerusi sepucuk surat yang dikeluarkan anak syarikat Perbadanan Pembangunan Bandar (UDA), UDA Land (North) Sdn. Bhd., yang menyebut majlis pecah tanah pembinaan Warisan Tanjong di Tanjong Tokong yang sepatutnya dirasmikan Najib Altantuya esok, terpaksa dibatalkan kunun atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.

Surat yang bertarikh 3 Disember lalu yang ditandatangani Ketua Pegawai Operasi UDA Land (North) Sdn. Bhd., Kamarudzaman Mohd Zain itu baru tersebar di laman sosial sebentar tadi.
Dalam surat empat perenggan itu, Kamarudzaman tidak menyatakan secara terpeinci sebab-sebab pembatalan majlis tersebut, tetapi dipercayai skandal penipuan penjualan tanah oleh beberapa pemimpin Umno Pulau Pinang yang diketuai timbalan pengerusi badan perhubungan Umno negeri, Musa Sheikh Fadzir adalah di antara penyebab utamanya.

No comments:

Post a Comment