Wednesday, October 29, 2014

ZUL KULUM @ KULIM : AKU MABUK KETUM ...

Meh sini sat, macai -macai Zulkifli Kulum!

 Aku ingat Nik Abduh dari PAS tu saja yang dah jadi macai Perkasa.... Rupa-rupanya member dari PKR pun ada juga.... hairanlah juga aku bila jengok blog ini - penyokong kuat PR suatu ketika dulu, tapi dah jadi macai Zulkifli Kulum pula dah. 

Ini semua gara-gara marahkan kepada Anwar dan terlalu kasihkan MB lama si Khalid Ibrahim.... alahai... takkanlah sampai macam tu punya bingai sampai dah tak kenal mana musuh dan mana kawan...Ni aku ada cerita untuk kamu  macai-maci Perkasa hazamkan!


(Malay Mail Online) - Sokongan untuk pelantikan kontroversi Datuk Seri Gopal Sri Ram sebagai peguam utama membela Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam berprofil tinggi liwat rayuan yang terakhir itu datang dari sumber yang tidak dijangka pada hari ini, sebagai peguam yang diupah oleh kerajaan untuk membawa pihak pendakwaan itu berkata tidak ada yang salah dengan seorang hakim bersara berdiri di sisi lain daripada Bar lagi. 

Peguam swasta terkemuka Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah memberitahu pemberita bahawa Anwar mempunyai hak untuk memilih sesiapa yang dia ingin menjadi peguam, termasuk bekas hakim, dan menambah bahawa Gopal juga mempunyai kebebasan untuk menerima pekerjaan. 


 "Saya tidak fikir kita boleh menyekat sesiapa termasuk seorang bekas hakim. Ia adalah pilihannya. 

 "Malah, Ketua Hakim Negara telah membuat komen mengenai perkara ini, tidak ada sekatan di sini," kata Muhammad Shafee di Istana Kehakiman di Putrajaya, selepas Mahkamah Persekutuan mendengar rayuan Anwar terhadap sabitan liwat ditangguhkan  ke esok (hari ini).

p/s : zul kulim @ kulum nak kata apa lagi...
sudah-sudahlah tuh cari makan cara haram neh zul...
taubat nasuha laaa.... kalau tak buang kopiah atas kepala tuh dalam longkang..
ntah spesis lawyer melayu haprak mana ntah dia neh ...

No comments:

Post a Comment