Monday, September 19, 2016

Mana Lebih Biadap Antara Seorang Doktor Hina Nik Aziz dan Seorang Kafir Hina Haron Din



Yang bertanda bulat adalah seorang doktor yang juga Biro Pemuda Umno dan penyokong kuat Najib Razak bernama Doktor Abdul Rahman Kadir seorang Islam. Doktor ni juga pernah mengutuk rakyat Brunei sehingga membangkitkan kemarahan rakyat Brunei. Oleh kerana beliau penyokong kuat Najib maka isu kemarahan rakyat Brunei tidak diendahkan oleh kerajaan Malaysia.



Yang di atas ni pulak adalah Ahli Parlimen Jelutong, Ooi Chuan Aun atau  lebih dikenali sebagai Jeff Ooi. Beliau seorang kafir partinya adalah DAP.

Apa yang membuat persamaan antara Doktor Abdul Rahman Kadir Islam dan Jeff Ooi yang kafir adalah dua-dua biadap menghina pemimpin Pas.


Jeff Ooi menghina Haron Din dengan tulisannya seperti di atas. Sudah 3 hari  TV3 suku memainkan isu ini bahawa Jeff Ooi dan DAP biadap menghina pemimpin Islam seperti Haron Din. Berpuluh-puluh laporan polis telah dibuat.




Yang di atas ni pula posting yang dibuat oleh seorang Doktor bernama Abdul Rahman Kadir seorang Islam yang juga pemuda Umno.

Apa yang membezakan antara Jeff Ooi dan Abdul Rahman Kadir adalah seorang kafir dan seorang Islam. Posting Rahman Kadir langsung tidak dimainkan oleh TV 3 suku.

Jadi siapa yang lebih biadap, jika orang Islam pun biadap bagaimana nak menunjukkan sikap kepada yang kafir.

No comments:

Post a Comment