Tuesday, August 26, 2014

TABIK TSKI, RESPECT PAS, PKR/DAP ??? SENGAJA JATUHKAN MARTABAT SENDIRI ...


Hu hu hu,, kesian Anwar !!. Ini cadangan aku!...torbaek punya.

Pertama sekali sebelum aku nak mula menyakat macai-macai Anwar,, aku ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah dan jutaan terima kasih kepada TS Khalid Ibrahim Menteri Besar Selangor kerada tidak mencadangkan membubar DUN Selangor... Kalau tidak &%&$@*&....

Dan yang paling menyedihkan Tuanku Sultan nak kan lebih dari 2 nama.... itu pasal Pas awai-awai serah pada kebijaksanaan Sultan, tak mau buat kerja bodo bertingkat-tingkat , siap tandatangan SD lagi...kerja tak berfaedah,, hanya sekadar nak buat buat gempak pada rakyat,,, cukup-cukuplah..

Ada macai suruh aku calon nama Adun Pas,,, woi Pas dari awai dah umum Jawatan MB serah pada PKR,,, Pas tak gila kuasa semacam Anwar tu,,, semua parti dia nak kontrol... .

Sekarang kan penin...



Lagi lambat lagi masaalah... mana pengarah strategi Rafizi.. haha dah jadi penasihat 25 persen dah...

Apa pun aku kesian dan simpati juga,,, Khalid dalam nak berenti belum berenti lagi,, macam-macam boleh jadi lagi... jadi sekarang apa macam,,, how to solve the problem... he he ..

Aku punya idea la,,, ikhlas wooo... Anwar cari ler mana-mana Adun Pkr yang taat setia,, suruh letak jawatan, dan buat move lagi.... siapa pulak calon pengganti dan bakal MB Selangor... anak perempuan Anwar.. Nurul Izah pula...



apa macam... boleh masuk Guiness Of malaysia record wood,, pemerintahan laki-bini-anak..

APa macam... setujuka..
Aku dah ngantukk ,,, esok pula kita cerita... itu pun ... pun apa?



Tengok apa kata bomoh feng Shui pula... kasi 5 nama...

sama itu tuanku.. siapa itu olang...

1. Wan Azizah
2. Datuk Seri Wan Azizah
3. Kak Wan
4.DSWA
5. Wan Azizah Wan Ismail.

muwaaahhh...



No comments:

Post a Comment