Sunday, January 20, 2013

PUTERI UMNO: ROSMAH MANSOR SAH NYANYOK !!!

Dulu kata beli cincin dgn duit tabung sekarang kata tak ada cincin.. wakaka

Kita mulakan dengan cerita lama... hikshiks!
 

lepas tu baru dengar cerita baru.... hikshiks!


 “Kena ingat, orang persoalkan sebab pembaziran dan salah guna kuasa. Rosmah kena tampil bagi penjelasan, bukan sumpah-sumpah macam budak-budak,”

Rosmah baru-baru ini dilapor bersumpah kononnya beliau tidak memiliki cincin RM24 juta tetapi mengakui ada melihat cincin itu apabila dibawa masuk ke Malaysia untuk dipamer ‘kepada orang yang ada duit.’

Sekarang ni mungkin dah tak ada cincin tu sebab dah bagi kat pewarisnya kot.. wakaka
Kalau kenyataan pertamanya tidak boleh digunakan lagi maka kenyataan kedua ni pun tak boleh juga. Sebab kenyataan pertama dah tipu , yang kedua mungkin tipu juga.


Cerita pasal cinicn ni bro, gua ada pengalaman paling menarik pasal cincin. Pertama , seorang rakan gua iaitu seorang askar pencen suka pakai cincin penuh di empat jarinya kecuali ibu jari. Kiri kanan pulak tu. Batu cincin jangan cerita. besau-besau belaka. member gua (keturunan cina) panggil dia momoh cincin (bomoh cincin). Bersembur teh tarik gua masa perkataan momoh cincin tu keluar dari mulutnya. binawe betul. Malu gua. Orang keliling pandang gua dalam kedai tomyam tu. Kan ni na!
 

1 comment:

  1. Salam sayang,

    meluatnya blog cipan ni. xda org komen pon.

    Akak senah bangga Rosmah Mansor berani bersumpah.

    ReplyDelete