Wednesday, January 30, 2013

BN KEDAH: UMNO PASTI TUMBANG ...

Anggota Parti BN Kedah Perlu Henti Bercakaran Jika Mahu Menang PRU-13

Photo: Anggota Parti BN Kedah Perlu Henti Bercakaran Jika Mahu Menang PRU-13
KULIM: Anggota parti komponen Barisan Nasional (BN) di Kedah perlu menghentikan sikap suka bercakaran dan berbalah sesama sendiri, dan menumpukan usaha meningkatkan kerja menguatkan jentera parti menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).
Pengerusi BN negeri  Ahmad Bashah Md Hanipah berkata para anggota partikomponen khususnya pemimpin bahagian, cawangan dan Pusat Daerah Mengundi (PDM)tidak mempunyai masa lagi untuk mengadu domba antara mereka tetapi sewajarnyabekerja keras untuk kemenangan parti.
 KULIM: Anggota parti komponen Barisan Nasional (BN) di Kedah perlu menghentikan sikap suka bercakaran dan berbalah sesama sendiri, dan menumpukan usaha meningkatkan kerja menguatkan jentera parti menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

Pengerusi BN negeri Ahmad Bashah Md Hanipah berkata para anggota partikomponen khususnya pemimpin bahagian, cawangan dan Pusat Daerah Mengundi (PDM)tidak mempunyai masa lagi untuk mengadu domba antara mereka tetapi sewajarnyabekerja keras untuk kemenangan parti.
 
 Demokrasi dalam UMNO sudah mati.Ada ketua bahagian menghalang ahli drp bercakap memberi idea memberi kritik yg membina kearah kebaikan parti.Begitu juga UMNO Kedah langsung tak pernah mengadakan satu program dailog dan mesra dgn pemimpin sama ada cara terbuka atau tertutup untuk memulihkan semangat dan hala tuju parti.
Seluruh p[impinan UMNO banyak bergantung pada tokoh dari pusat.Tokoh temnpatan negeri Kedah tidak main peranan.
UMNO Kedah ada :
a.menteri...Jamil Khir
b.tim menteri....Johari baharom
c.tim mneteri....Masitah Ibrahim
d.tim menteri....Mukhriz Tun Mahadir
e.Pegawai PM....Ghazali Ibrahim
f.Pegawai PM.... Lat Sahriman
g.MKT UMNO....... Aziz Sheh Fazir
h.MKT UMNO....... Aziz Rahim
i.MKT UMNO .......Mahazir Khalid

Yang begitu ramai tokoh hebat yg diatas apa mereka buat dan sumbang dan bantu UMNO Kedah.Atau pun UMNO Kedah tak pernah minta bantuan drp mereka.Dato Basha tak pernah buat team untuk kuat Kedah.Atau dato Basah jalan sana sini SOLO takut duit habis.Menafaatkan merekam.
 
UMNO Kedah ada lagi EXCO Pemuda.EXCO Wanita,EXCO Puteri.Apa mereka buat.Apa mereka rancang.Apakah kerja mereka cuma pergi mesyuarat dgn fail di Menara dato Onn sahaja.Bila balik Kedah simpan dalam jubok kereta

No comments:

Post a Comment