Monday, August 29, 2016

PANAS ~ Zahid Akan Di Pecat..?















Zahid jangan macam macam..! nampaknya sudah semakin kuat angin bertiup yang mahukan Zahid digugurkan..! Seminggu dua ni pulak sekupu-kupu bukan main lagi kuat berdendang..! Malah group sahabat Perth pun bukan main galak berwhatsapp dengan pelbagai isu..!

Kenyataan Zahid yang mahukan Muhyiddin mengemukakan bukti kewujudan kemasukan duit ke akaun Najib juga menambah perisa agar rombakan kabinet mangkuk hayun Najib dilakukan segera..!

Dakwaan RM1b akaun Najib: Muhyiddin tunjuklah bukti, kata TPM

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi hari ini menuntut agar Tan Sri Muhyiddin Yassin mengemukakan bukti atas dakwaannya mengenai Datuk Seri Najib Razak mempunyai hampir RM1 bilion dalam akaun bank peribadi.
"Minta beliau kemukakan bukti jika ada," ujar beliau pada sidang akhbar di Putrajaya, sebentar tadi
Kenyataan Zahid tersebut jelas tidak menepati 'piawai' yang disarankan..! mahukan bukti seoalah olah mahu ianya terus dibongkar..! mahukan bukti adalah kenyataan sinis yang mahukan ianya dibawa ke Mahkamah..! Mahukan prosiding..! 
Walhal prosiding dan perkataan Mahkamah adalah kenyataan yang amat tidak dimahukan oleh Najib dan sekutunya..! Rakyat malah dunia tahu bagaimana selama setahun ini Najib berpencak bersilat mengelak diri untuk masuk ke kandang si dituduh..!
Realitinya, masuk ke Mahkamah untuk menegakkan kebenaran apa masaalah? berani kerana benar..! Tapi setakat ini tidak bagi Najib dan sekutunya..!
Apa nasib Zahid selepas ini?
Layan video ni..
Sekupu tersenyum lebar nampak..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

No comments:

Post a Comment