Sunday, February 15, 2009

INILAH HAKIKAT UMNO.....

Mac sudah semakin hampir. 24 - 28hb Mac nanti PAU akan diadakan. Para perwakilan yang sepatutnya membawa suara yang telah ditetapkan bahagian mungkin akan berubah arah kerana habuan yang diterima dari calon-calon berkenaan. Di mesyuarat bahagian-bahagian calon-calon yang terpilih ditentukan dalam tandas-tandas semasa mesyuarat berlangsung atau sebelum itu lagi. Dalam PAU nanti akan berlaku yang sama. Ini sedang hangat berjalan sekarang. Di bahagian-bahagian sentiasa ada broker yang menjual orang (perwakilan), nampaknya susahlah Husin Lempoyang nak cari makan. http://the-antics-of-husin-lempoyang.blogspot.com/

Ada yang kata bahawa PAU (Perhimpunan Agung UMNO) akan menjadi PAKAU (Perhimpunan Agung Kepala Agong UMNO). Kerana itu dibahagian-bahagian semua berebut-rebut nak jadi perwakilan, maka banyaklah RMRM yang dilaburkan. Sampai di PAU ini, para perwakilan-perwakilan itu akan cuba memungut semula keuntungan dari pelaburan yang mereka telah lakukan. Maka mereka akan mengumpul RMRMRMRM.
-petikan suara perihatin umno jerantut
-nak bagi salah, tak bagi serba salah, sah dah kalah. habis macam mana? semua makan rasuah la pa lagi. dari atas sampai ke bawah. dari bapak sampai ke cucu. semua kedarah duit haram. tu yang jadi perangai pelik sangat tu. peringkat cawangan..rasuah. peringkat bahagian.....rasuah. peringkat negeri...rasuah. peringkat kebangsaan.....mestilah la rasuah. dah terbukti dah. ahli umno sendiri yang bagitau kata rasuah segalanya. tv, paper, intenet, radio semua bagitau pemilihan umno tercemar dengan rasuah. awat teruk sangat sampai macam nie. sudah pasti duit sekarang sedang di tabur lagi. maka akan wujud lah nanti selepas pemilihan UMNO MAC 2009 INI, SATU ANGKATAN TONGKANG PEMIMPIN UMNO YANG RASUAH!!!

No comments:

Post a Comment