Tuesday, February 10, 2009

BACULNYA MEREKA: penakut tak bertempat...

Pernahkah anda sekalian terlihat suratkhabar-suratkhabar seperti di dalam gambar ini dijual secara terbuka kepada orang awam di kedai-kedai runcit atau di mana-mana sahaja?Jika pernah, sila laporkan Kementerian Dalam Negeri (KDN) kerana menurut KDN kedua-dua suratkhabar itu hanya untuk edaran ahli parti berkenaan sahaja dan bukannya untuk edaran orang awam.
Penulis juga mengucapkan tahniah kepada KDN kerana telah mengadakan operasi KDN untuk merampas edaran kedua-dua suratkhabar milik PAS dan PKR kerana telah melanggar permit edaran suratkhabar parti politik.

oleh: Dr Novandri Hasan Basri /minda intelek meloya
- tengok lah telatah mereka. penakut tahap kera luku (sejenis kera yang amat penakut dan bacul sikapnya). terlalu takut dengan pendedahan kebenaran kepada rakyat. takut rakyat bangun kerana kebenaran. mereka bersengkongkol dengan KDN untuk mencapai hasrat nafsu mereka. sanggup buat apa cara sekali pun agar cerita sebenar tidak sampai ke pengetahuan rakyat. mereka menggunakan pelbagai cara untuk memperbodohkan rakyat. Umno/Bn boleh menggunakan segala kemudahan kerajaan, tak cukup dengan itu tv, suratkhabar semua boleh guna. semua untuk politik. semua bodek depa. puak umno nampak tak? ker buat-buat tak nampak? yang cerdik pandai nampak tak? yang ada degree, master, phd nampak tak? ker makan habuan sekali? tue baru dari segi kebebasan media, belum lagi yang lain. cuma satu saja pesanan kita. jangan biarkan diri anda di kongkong oleh duit. gunakan sedikti akal fikiran yang di berikan untuk memikirkan sedikit perkara berlaku.... itu saja...

No comments:

Post a Comment