Monday, November 19, 2012

UMNO/BN PENINGNAK SOKONG MANA : ISLAM?ISRAEL?HAMAS?YAHUDI?PALESTINE?


 ASKAR ISRAEL LAKNATULLAH KETAKUTAN MINTA NYAWA APABILA DISERANG PARA PEJUANG HAMAS AL-QASSAM!!!!


Betapa takut, gentar dan cuaknya para tentera Israel Laknatullah bila peluru berpandu jarak jauh kepunyaan Briged Al Qassam, sayap tentera Hamas, hampir sampai di bumi Israel.

Askar Israel terbukti bukanlah jenis berani mati punya untuk pertahankan negara.

Sekadar nampak hebat sebab dibekalkan peralatan ketenteraan dan senjata perang yang tercanggih dan terkini saja...Cuba Hamas dibekalkan dan mempunyai senjata yang sama. Dah lama bumi Palestine dibebaskan.

Rakaman gambar ini sudah pasti dipadamkan oleh semua media yang bersimpati dan tunduk kepada Israel.
Dalam FB ramai orang semua sibuk nak boikot produk Israel... Mc Donalds dan pelbagai kejadah lagi laaaa...., tapi sejauh mana kesannya beb... setakat boikot hangat2 taik babi baik tak payah laaaa.... nanti bila keadaan di Palestine dah reda... lu orang mula beratur panjang dalam Mc Donalds tuuuu... macam cibai wa cakap luuuuu... lebih cibai lagi apabila adanya melayu2 mengaku Islam beratur di drive thru dalam bulan Ramadhan... hahahaha....

Kerajaan Malaysia adakan hubungan dagang dengan Israel (menyokong penubuhan negara Zionis tu), Kerajaan Malaysia juga melantik APCO menjadi penasihat negara dengan bayaran RM78juta setahun... so... amacam...????

No comments:

Post a Comment