Wednesday, November 7, 2012

UMNO/BN : KRISTIAN PUN KAMI JUGAK ....

UMNO... Parti Perjuang Melayu dan Islam... Khaaakkk.. Ptuuiiii....!!!!


Perghhhh.... bila terkena jer... kat seteru diorang... cepat jer suruh siasat beb..., padahal anak sendiri yang siap ada bukti bergambar tak nak pulak disuruhnya MAIS/JAIS pi siasat..., apatah lagi nak siasat anak benggali betina tuuuu.... muakakakakaaaa... haprah sungguh kelaku depa...!!!!

Tapi mampuih pi la kat Mr. Puppet tuuuu... ada takda sama jer.... muakakakakaaaa....!!!! Bak kata
sahabat gua yang suka sangat bermetafora nih.... hahahaha...!!!!


Yang penting kita perlu dedahkan sikap keji, sifat hipokrit, sifat pembohongan dari parti umno yahudi laknatullah selama ini. Kononnya umno perjuangkan "Bangsa Melayu"... khakkk... ptuiiii...., habis semua melayu kena kencing dan ditindas oleh pemimpin2 umno, khususnya melayu2 Kelantan... kalau tidak takda laaaa... (R) di Kelantan... hanya Melayu umno Kelantan jer... yang masih bodoh kerana menolak (R).... ke guane...???... heheheheeee....

Gua pernah terbaca dalam salah satu blog perogol umno ntah apa ke nama blog dia pun gua malas nak ambik pot... hehehehe... katanya "PAS itu Melayu, DAP ntah apa ke bendanya dan umno itu Islam".... muakakakakakaaaaa..... gua rasa blogger perogol tu dah delete kot... pasal dah termalu2 dengan menatang babi kerana dalam umno sendiri adanya beratus ribu ahli Kristian... kah... kah... kah....!!!! So... dah tak Islam laaa... umno lepas nih...!!!!

Persoalannya..., betulkah selama ini umno perjuangkan "Agama Islam"...???? Nampak sangat menipunya..., sama jer... perangainya dengan Mr. Puppet yang pakai topeng Islam tuuuu... muakakakakaaaa...!!!!

Pada dasarnya pada nama parti itupun dah nampak penipuannya.., sebelum diharamkan pada Feb. 1988 nama partinya "United Malays National Organisations" (umno Lama)... selang beberapa bulan selepas pengharaman tersebut ditubuhkan pula oleh Perdana Menteri berbangsa Mamak ketika itu dengan nama baru iaitu "United Mamak Naina Organisations"... (umno BARU). Tetapi masih gunapakai singkatan "U.M.N.O" bagi tujuan menipu ahli2 umno lama.... kah.. kah... kah...

Lu orang dah nampak otak penipu Perdana Menteri berbangsa Mamak tu.... muakakakakaaaa....!!!!

Selepas tertubuhnya "umno baru" dah takda lagi perjuangan dan pembelaan untuk orang2 Melayu beb..., yang ada hanyalah slogan2 pembohongan kononnya umno martabatkan bangsa melayu. Malahan dalam waktu yang sama kaum dan bangsa mamak berduyun2 jadi ahli berdaftar dalam parti haramjadah itu.

Apatah lagi pada zaman PM Bangsa Mamak ini jugalah Saham Bumiputera sebanyak RM52 Billion... lesap sampai la ni takda jawapannya... siapa yang rembat duit tu....???? Gua rasa Najib Razak mesti ada jawapannya, disebabkan teloq dia dah di jadikan Roti Teloq di restoran2 mamak... jadinya... lu orang paham2 sendiri laaaaa.... hahahaha....!!!!


Perlukah gua ulas pulak pasal kononnya umno perjuangkan "Agama Islam".... eerrr... busssiittt.. aarrr.... umno perjuangkan Islam..., gua rasa lu orang sendiri pun dah tau macamana Islamnya cara Melayu2 dalam umno nih... dan dengan pengakuan dari John Ambrose tu... dah membuktikan bahawa dalam umno bukan semua ahlinya Melayu yang beragama Islam... hehehehe..., selama ini semua ahli2 umno berbangsa melayu dan kononnya beragama Islam, secara umumnya telah ditipu hidup2 oleh para pemimpin parti umno yahudi laknatullah nih... kah... kah... kah....!!!!

Berbalik pada kisah Mr. Puppet dengan Mais/Jais kat atas tuuuu..., walau kenyataan tersebut bukannya dari Nurul Izzah sekalipun atau ianya telah menjadi bahan spin oleh akhbar pencacai, gua tetap bersetuju dengan kebebasan beragama nih...

Kenapa gua bersetuju beb...???? Nanti gua sambung.... adiossssss....

No comments:

Post a Comment