Sunday, June 3, 2018

Sistem Imigresen negara sangat korup..!!



Sewaktu jamuan berbuka puasa Tan Sri Muhhydin yang lalu. Telah di datangi Oleh Dato Amin Bangladesh , Dato Azmi Khalid serta Dato Nizam ( JACKEL ). Dikatakan Dato Amin bangladesh telah memberitahu kepada Tan Sri Mahyuddin bahawa beliau hanya mengambil Wang untuk Sistem Kemasukan Pendatang Asing dari bangladesh cuma RM350 sahaja setiap seorang, padahal Semua sedia maklum Beliau mengambil RM15,000 setiap seorang Pendatang Asing dari Bangladesh. Sistem tersebut di daftarkan Atas Syarikat Yang bernama SPPA yang diteraju oleh Dato Amin bangladesh.

Pihak Bangladesh telah menghantar memorendum ke kedutaan bangladesh yang menyatakan ( Mereka Menentang keras Cara Dato Amin bangladesh membawa masuk Rakyat bangladesh ke MALAYSIA dengan cara yang sedemikian dan menyebabkan buruh bangladesh yang ke MALAYSIA terpaksa menanggung hutang yang banyak serta tertekan dengan kesusahan ). Dikatakan jugak Dato Nizam ( JACKEL ) terbabit didalam isu Tanah Di Kuala Lumpur yang berkeluasan 360 Ekar dan berkaitan jugak dengan Datin Sri Rosmah Dan Tan Sri Zaid Hamidi. Dato Amin bangladesh menggunakan Politik di bangladesh dengan menyogok pemimpin serta Menteri Bangladesh supaya Menyokong tindakan Beliau dan menghalalkan terus SISTEM yang dilakukan.

Diberitahu bahawa Sabtu ini Tan Sri Muhyiddin dijemput ke JACKEL KUALA LUMPUR bagi menghadiri program sumbangan kepada ASNAF-ASNAF serta Pemberian Voucher sebanyak RM500 kepada Pemimpin-pemimpin PPBM. Sedangkan Duit itu kita ketahui bahawa datangnya dari Sistem yang dinyatakan tadi. Bagaimana Tan Sri boleh terima semua ini. Diberitahu bahawa Dato Amin telah menyuruh pemerintah Bangladesh untuk menulis surat sokongan kepada Tan Sri Muhyiddin bahawa diminta untuk sistem Dari syarikat SPPA dilanjutkan.

Bagaimana Tan Sri sebagai pemimpin Yang Baharu Masih menerima Korupsi ini sedang laungnya adalah membasmi kesalahan pemimpin yang lalu. Jika ini berlarutan maka tiada bezanya PEMIMPIN YANG TERDAHULU DENGAN YANG BAHARU. Masih terdapat lagi orang dalam seperti SUB Zamri serta KSU KDN masih membantu Dato Amin yang masih berselindung serta menjalankan kerja-kerja ini dan masih senang lenang dengan kehidupan. 3 hari sebelum PILIHANRAYA yang lalu terdapat 80000 kelulusan dikeluarkan sehingga sekarang dan masih ada lagi yang membuat pembayaran Lavy.

Masih tiada tindakan yang diambil. Dalang semua Ini adalah Dato Amin Bangladesh serta Dato Nizam ( JACKEL ). Harapan kepada PUCUK KEPIMPINAN yang Baharu dapat membenteras habis habisan sendikit ini. Minta semua pihak mengambil Tindakan sewajarnya.

Mohon Tan Sri bertindak cepat dgn kedua koruptor ini.

Sebarkan.

BOIKOT JACKE

No comments:

Post a Comment