Tuesday, August 3, 2010

PUTERI UMNO : BETOI KA DAK... PAYAH NAK NAK CEQITA ...

Video lucah hantui Shahanim,Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia
Lumrah kehidupan, insan yang cantik, bijak dan berwawasan akan sentiasa menjadi perhatian, apatah lagi jika dia seorang pemimpin. Tetapi tidak semua semestinya positif kerana personaliti seperti ini tidak dapat lari daripada golongan PHD (perasaan hasad dengki). Ini biasa dalam dunia politik.

Orang mengenali Shahanim Mohd Yusof sebagai Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia. Tetapi tidak ramai yang tahu bahawa beliau pernah bertugas dengan Maybank selama 14 tahun dan menerima anugerah “Best Financial Executive for Maybank Finance in Malaysia” pada 2001.
Setelah memenangi anugerah itu beliau dihantar ke Barcelona, Sepanyol serta Itali dan dinaikkan pangkat kepada Eksekutif Pembangunan Perniagaan sebelum letak jawatan pada 2004 untuk menjadi usahawan dengan membuka sebuah stesen minyak dan pada masa yang sama memberi lebih perhatian kepada politik.
Namun sebaik melangkah kaki ke dunia politik, kehidupan Shahanim tidaklah seindah yang dilihat pada zahirnya. Pelbagai duri dan liku terpaksa diharungi….dan yang paling menghantui nya apabila difitnah beraksi dalam VCD lucah,mempunyai skandal dengan seorang Menteri Besar serta membuat kekayaan menerusi politik. Tidak cukup dengan itu, baru-baru ini beliau dikatakan tidak sebulu pula dengan ketuanya.

Dalam satu pertemuan dengan Agendadaily, Shahanim meluahkan segala yang telah terpendam di dalam hatinya mengenai isu-isu berkenaan sehingga ada ketika tertentu, beliau tidak dapat menahan sebak di dada..
Shahanim berkata beliau menyangka dengan berdiam diri selama ini, semua fitnah dan tohmahan terhadapnya akan lenyap. Harapanya nyata meleset. Kini beliau merasakan sudah sampai masanya membuka mulut.
Agendadaily: Ada desas desus kononnya Shahanim tidak sebulu dengan Ketua Puteri, Datuk Rosnah Rashid Shirlin?
Shahanim: Saya dah selalu sangat dengar perkara ini. Saya nak jelaskan bahawa antara saya dan Rosnah tak ada masalah. Saya buat kerja saya dan dia buat kerja dia. Sedikit pergeseran itu adalah perkara biasa tetapi fokus sekarang ialah dalam keadaan UMNO yang macam ini… saya kena buat kerja macam mana nak jadikan gelombang wanita muda dapat bantu UMNO dan BN menang PRU ke-13. Saya anggap desas-desus ini sebagai perkara remeh.
p/s : AKU NAK CAKAP POLITIK TAK PANDAI, NAK KATA KAT ORANG AKU TAK RETI. TAPI DAH JIRAN SEBELAH NAK KENA TENGOK LA JUGAK KAN. MERBOK NGAN SUNGAI PETANI BUKAN JAUH MANA....
NASIB LA HANG SHAHANIM, CERDIK KA, PANDAI KA, KALAU MASUK LUBANG TAIK...HABIS TERPALIT SAMA. BUKAN APA...PUAK-PUAK PUTERI UMNO TU ORANG COP KAT DAHI DEPA NI HAPRAK. TETIBA ANG PI JOIN SEKALI. NANYA LA ANG TANG TU. NAK CUCI BALIK BUKAN SENANG. DEPA BUAT REKOD TERUK DAH..TU AHLI PUTERI..ANG DAH DEKAT DENGAN KEPALA PUTERI. BILA-BILA MASA BLEH JADI KETUA. CAKAP LAGU MANA PUN ORANG TAK PERCAYA NGAN PUAK PUTERI NI. TAK TAU LA NAK HABAQ LAGU MANA. KALAU KEKAL DALAM BAS PUTERI UMNO, SERANG KENTUT......SEMUA PAKAT BAU. TAMBAH-TAMBAH KALAU MAKAN PETAI NGAN TELOQ REBUS PULAK......BOLEH PINDAH BAS TUUUU.....

No comments:

Post a Comment